
Usměvavá Kuchařová tváří značky Adidas
Modelka Taťána Kuchařová se udržuje v kondici nejen tancem, který se pro ni stal vášní, ale také během. I díky tomu se tato Miss World 2006 stala tváří světové značky sportovních potřeb Adidas, konkrétně pak kampaně propagující běžecké boty Pure Boost X.
Ta vznikla ve spolupráci s Matúšem Tóthem, který se řadí mezi nejúspěšnější české a slovenské módní fotografy. Pravidelně spolupracuje třeba s magazíny Harper’s Bazaar, Dolce Vita, Elle či Instyle.
Snímky zachycují modelku především v pohybu, není se tedy čemu divit, že samotné focení pro ni bylo fyzicky trochu náročnější, než je zvyklá: „Včera jsem se parádně protáhla a taky jsem si zaběhala při focení nové kampaně pro Adidas,“ svěřila se na svých sociálních sítích.
Sportovní boty Pure Boost X, které si kromě Taťány Kuchařové pořídila třeba i moderátorka Zorka Hejdová, kladou důraz na přizpůsobení se tvaru chodidla. Tlumící vrstva navíc vrací sportovci energii, kterou do běhu dává.
Není to poprvé, co se Taťána Kuchařová spojila se značkou Adidas. V roce 2014 se třeba zapojila do jejich běžeckého projektu #mych5Km. Přitom byly doby, kdy jí běh nic neříkal. Nakonec se k němu dostala skrze běžeckou filosofii. Ta ji oslovila!
„Běh je hodně o sebepoznání a má hloubku,“ řekla modelka v jednom z rozhovorů. „Zajímavé je, že při běhu musíš mít tělo uvolněné, mít pravidelný dech a dostáváš se tím tak trochu do jiné dimenze. Člověk se tak lépe poznává, i to, jak fungují jisté principy v těle.“